Kapitel 1

Et nyt kapitel i mit liv starter efter sommerferien og med afslutningen af min Berlintur, er det kun passende, at denne blog lanceres i dag.

Billede 12-07-2016 07.22.13

Bloggen indeholder 10 kapitler, der hvert repræsenterer et semester på universitetet. Jeg kan fortælle, at jeg har søgt ind på jurastudiet og ser frem til at studiet begynder pr. 1. september!

Jeg er lige blevet færdig med en HHX og med en sommerferie, der har budt på en studenteruge, utallige byture, shopping, motion, arbejde og meget mere, så er jeg klar til nye udfordringer og oplevelser.

Vi ses,

dodo

Leave a Reply

