Nye indtryk

En uge er nu gået siden studiestart, og jeg må sige, det har været en uge fyldt med mange nye indtryk, oplevelser og travle dage. Indtil videre har vi haft en 2-3 forelæsninger, og de er til at følge med i. Læsemængden er i øjeblikket ikke særlig højt, så det er rart at starte langsomt ud.

Mandag var 1. semester af jura og erhvervsjura på Guldhornene, hvor vi festede. Inden da valgte vores hold at spise pizza sammen ved havnefronten i Aalborg, og det var super hyggeligt. Vi har også oprettet en fælles Snapchat, som er morsom at se på dagen efter.

billede-06-09-2016-07-01-01
Et billede af en vodka-sprite drink med lime.

 

Tirsdag var jeg inde og træne, inden jeg skulle til forelæsning, og den aften var jeg inde og se Nerve, en film der godt kan anbefales, hvis man synes, traileren ser spændende ud.

Onsdag var holdet inde i Aalborg, hvor vi skulle rundt til forskellige steder og tage gruppebilleder i kampen om at vinde alkohol til rusturen, der finder sted sidst på måneden. Billederne blev meget gode ift., at vi ikke havde så mange ideer til, hvad vi skulle gøre på dem.

Torsdag nåede jeg lige at arbejde samt catche op med nogle veninder. Derudover blev jeg også inviteret til firmaets fest. Jeg ved dog ikke, om jeg tager med til den, men nu får vi se.

Denne fredag morgen har jeg nået at træne, hvorefter jeg skal være sammen med nogle veninder, inden jeg skal til forelæsning og efterfølgende til fest med dem fra studiet. Så det bliver en travl dag, men også en meget fed dag!

Har I haft en god uge?

/dodo

Leave a Reply

