Julefrokost på Skråen i Aalborg

Skråen tilbyder julebuffet og hyggelig omgivelser samt lækkert musik til en pris på omkring de 400-500 kr. Med mit arbejde som piccoline var jeg inviteret med til virksomhedens julefrokost der i år blev holdt på Skråen.

Menuen bestod af:

  • Rugbrød m. smør
  • Sild med løg
  • Karrysalat
  • Fiskefilet m. remulade og citron
  • Kold leverpostej
  • Grønlangkål
  • Medister m. sennep
  • Ribbensteg m. rødkål
  • Frikadeller m. rødbeder
  • Skinke

Til dessert var der ost m. kiks og druer samt ris á la mande m. kirsebærsauce.

Spændende var maden ikke, og ærlig talt var anretningen og tilberedningen ikke særlig appetitlig. Men det er bare min mening.

Udover maden var der for mit vedkommende fri bar, da virksomheden betalte for det hele. Det er lækkert nok og egentlig ret ligegyldigt, hvis man ikke drikker alkohol.

Efter maden var der livemusik med gamle danske sange, det var meget hyggeligt, og jeg må da sige, at mine kollegaer godt kan lide at danse.

Jeg tog tidligt hjem, da jeg skulle op næste morgen for at arbejde. Og derudover var det ikke super spændende efter at alle blev utroligt fulde og begyndte at spilde drinks over mig. Selvfølgelig ikke med vilje, men alligevel. Hyggeligt var det, og jeg fulgtes med en kollega hen til busstoppestedet.

/dodo

 

Leave a Reply

