Første læseferie

Læseferien er skudt i gang, og den sidste skriftlige eksamen på semesteret er på fredag.

Det er svært at vurdere, hvordan man skal læse op, og hvilke metoder man skal benytte sig af, når man skal forberede sig til eksamen. I øjeblikket er jeg ved at læse ALLE noter igennem, mens jeg samler det hele i ET dokument. Jeg tror ikke, at der er nogen rigtig måde. Men man vil helst have en følelse af at “nu kører det”, og den følelse har jeg ikke helt endnu.

Til denne sidste skriftlige eksamen skal jeg op i Formueret I, og jeg har ærligt svært ved at vurdere, hvor meget man skal skrive og ikke skrive. Forhåbentligt går det godt. Ønsk mig held og lykke!

/dodo

Leave a Reply

