Første mundtlige eksamen

Så er den første mundtlige eksamen overstået. Nu mangler jeg kun en.

Jeg var oppe i Formueret I og trak stærke ugyldighedsgrunde. Derinde startede jeg ud med at snakke lidt selv, hvorefter de hurtigt begyndte at stille eksempler og fremsatte hypotetiske tilfælde. Censor spurgte meget ind til det samme og forsøgte at forvirre en smule, hvorimod ens underviser forsøgte at hjælpe en. Samlet set gik det godt, selvom jeg svarede forkert på mange af spørgsmålene men på baggrund af, at jeg virkede rolig og selvsikker i mine svar selvom, de var forkerte, så fik jeg 12. Derudover også pga. jeg nogle gange kom på rette spor efter en smule hjælp fra underviseren. Spændende var den første mundtlige eksamen, og jeg kom ud med følelsen af et jeg lå på et 4 eller 7 tal. Rart var det at få at vide, det gik godt.

Resultatet:
12: 49
10: 26
7: 21
4: 10
02: 5
I alt: 112 med et samlet snit på 9,3.

 

/dodo

Leave a Reply

