Frivillig juridisk rådgiver

Det var første gang i dag, at jeg var juridisk rådgiver, og jeg må sige, at det er meget spændende. Der var dog en smule kaos, ift. at der var for mange, der ville have hjælp, og der var for lidt tid. Her også at hende, der skulle oplære mig tog hjem før vores sag var 100 % afsluttet. Så jeg blev efterladt med en person, der ikke kunne engelsk eller dansk. Samtidig med at jeg er ny, så jeg ved jo ikke, hvad jeg laver.

Men udover det, så er det super spændende, og jeg ser frem til at lære mere og blive bedre til at rådgive. Det bliver også fedt at lære de andre rådgivere bedre at kende.

/dodo

Leave a Reply

