21 års i Brønderslev

I går var jeg hurtigt forbi mit gamle gymnasium, hvor jeg skulle mødes med en veninde. Her stødte jeg på lederen, der fortalte mig, at jeg var blevet skrevet op til at blive eksamensvagt, når eksamensperioden begynder. Så det er skønt at høre. Ellers var jeg et smut forbi Jensens Bøfhus, hvor jeg fik en lækker Queens Delight med karamelsovs og te. Efterfølgende var jeg på biblioteket og spillede et brætspil. Så det var en hyggelig formiddag/eftermiddag.

Senere hen af dagen skulle jeg til fødselsdag hos en fra studiet. Hun blev 21 år i går, og inviterede os hjem til hende for at spise og fejre hende, samt fejre at første semester er overstået. Her startede vi ud med en lækker velkomstdrink af hvidvin og Fanta Exotic. Efterfølgende var der hovedret, som bestod af kartofler, kød og salat. Til dessert var der is, “puf-bund” og blåbær. Utrolig lækker og kreativ mad.

Da klokken ramte at det sidste tog på vej ind mod Aalborg kørte, tog vi ind mod byen. Her startede vi ud med at være på Heidi’s Bier bar, da studiekortet giver gratis drinks. Efterfølgende tog jeg hen til nogle venner på The Gap og ellers var vi lidt rundt omkring på Zurf, Kvisten, Zwei Groose og Construction.

En super begivenhedsrig dag, og nu er jeg klar på en smule arbejde, afslapning og læsning. Vi ses nok snart, bloggen!

/dodo

Leave a Reply

