LEGO på besøg hos McDonalds

Som nævnt i et tidligere indslag, fortalte jeg jer, at jeg havde søgt et spændende job, hvor man skulle klæde sig ud i nogle former for maskot kostumer. I dag var så første arbejdsdag, hvor vi var et smut forbi McDonalds Nytorv og McDonalds Skalborg i Aalborg. Med kostumerne LEGO Robin og LEGO Batwoman skulle vi hilse på de små børn. Vi var ca. 30-60 min. hvert sted, men selve forberedelsen tog lang tid, ift. at komme i kostumerne og pakke alt op og ned.

Personligt synes jeg ikke, at det er særlig behageligt at være i sådan et kostume, hovedet er for tungt, og tingene var ikke i orden. Der manglede struktur og planlægning i hele processen. Herudover fik jeg også følelsen af klaustrofobi, hvilket ikke blev bedre af, at kostumerne er utroligt varme at have på.

Toppet med 4 timers søvn og tømmermænd, var det en dårlig cocktail. Og jeg vil ikke anbefale et job som dette og kan dermed sige, at jeg ikke skal have flere vagter hos event bureauet.

Lige til afslutning kan jeg fortælle, at jobbet gav 150 kr. i timen, hvilket efter min mening ikke er nær nok ift. den mængde stress, du pålægger din nakke ved at få sådan et kostume på.

/dodo

 

Leave a Reply

