Andet semester skudt i gang

Så er andet semester begyndt. Til semesterets første forelæsning i Strafferet så vi en film og gennemgik kort hvad faget omhandler.

Jeg var også et smut forbi mit frivillige job, hvor vi nåede at afslutte to sager. Det eneste trælse ved jobbet er at de folk, der kommer for at få hjælp ikke har styr på det info man skal benytte til at udfylde ansøgninger. Derudover er det en anelse besværligt når de ikke altid taler engelsk, så du hele tiden skal forstyrre en anden, så du kan vi en oversættelse.

Jeg skal til jobsamtale fredag næste uge omkring et studiejob på universitet. Det bliver spændende, og jeg må høre lidt om hvornår arbejdstiderne er, ift. mine to andre jobs. Forhåbentlig kan jeg få det til at passe, ellers må jeg prioritere.

Et nyt træningsprogram er også påbegyndt denne uge. Den består af seks træningsdage og en hviledag. Så det er spændende indtil videre. Dog minder den om mit gamle program. Men jeg kan allerede nu mærke forskel, da programmet er en smule anderledes opsat ift. reps.

Sidst men ikke mindst har jeg fået afleveret de bøger jeg lånte til 1. semester og sat noget tøj til salg, jeg ikke benytter mig af. Forhåbentlig kan jeg få afsat noget af det, så jeg ikke “taber” penge, på ikke længere at bruge det.

/dodo

Leave a Reply

