Travlhed

2. semester er for alvor skudt i gang, og det kan mærkes! Jeg har meget travle uger for tiden, der primært består af studiet, arbejde 1, arbejde 2, træning og kvalitetstid med vennerne. Der kommer højst sandsynligt ikke mange opdateringer for tiden.

På mit piccoline job sker der mange ting for tiden. Jeg har kun en 3-4 timer om ugen nu, da jeg ikke har tid til mere. Derudover har de lige ansat to nye medarbejdere, fyret en og så er der vendt en tilbage fra barsel. Så det er lige med at huske de nye medarbejders navne.

På mit frivillige job arbejder vi meget med familiesammenføring, hvor vi primært udfylder skemaer for ansøgerne. Der er altid meget go på, da mange vil have hjælp.

Jeg har forsøgt at sælge noget af mit gamle tøj, og har fået afsat en t-shirt. Den er blevet sendt af sted til køberen, forhåbentlig bliver hun glad for den.

Der er også vietnamesisk nytårsfest her i morgen, men det er ikke noget jeg vil deltage i dette år. Tager i gaden i stedet for, haha.

/dodo

Leave a Reply

