All in one

Lørdag stod på tømmermænd, kombineret med en tur til århus, fastelavn, fødselsdag og MGP.

Jeg startede dagen ud med omkring 2-3 timers søvn, hvorefter mine veninder og jeg kørte til Århus. Her var vi forbi en masse forretninger. Jeg fik dog ikke købt noget. Omkring kl 13 var der mad på Karma, efterfølgende tog vi et smut forbi Bazar Vest, og så stod den ellers på køreturen hjem. Hjemme hos min veninde bestilte vi pizza, slog katten af tønden (jeg vandt for resten) og så MGP. Derudover var der også lækker kagemand. Alt i alt en meget proppet dag, der bød på lidt af hvert.

/dodo

Leave a Reply

