Café Karma Århus

Mine veninder og jeg var et smut forbi Karma i Århus. Overordnet var det meget hyggeligt og maden var lækker. De havde et fint udvalg af café mad og drikkevarer. Prisen for deres mad var også super god, jeg kom af med 81 kr. for min mad og mit vand, sammenlignet med andre steder kommer man ofte af med 120 kr. ved frokosttid.

Mit førstehåndsindtryk var at det var en café med travlhed, da de havde mange i kø. Det virker til at de har styr på tingene og har tænkt over menuen såvel som kundebasen.

billede-04-03-2017-13-09-33

Maden jeg fik var meget lækker, jeg havde bestilt en frokoststeak, som var stegt perfekt, og de krydrede kartoffelbåde havde også den rette smag og konsistens.

Af mere negative sider kan man nævne manglen på et kundetoilet, det manglede flag, som vi havde bestilt da vi reserverede vores bord, manglende sugerør for halvdelen af bordet, manglende service i form af at de ikke spurgte om vi ville have dessert eller om vi evt. manglede noget eller synes om maden.billede-04-03-2017-13-06-10

Men alle disse er småting, og mit overordnede indtryk er at det er et lækkert sted. Af denne årsag får de 4 ud af 6 stjerner. Så helt klart et sted, jeg kunne finde på at spise ved igen.

/dodo

Leave a Reply

