Fredagsfest

I fredags var jeg til en indflytterfest kombineret med en fødselsdagsfest. Det var meget hyggeligt og især sjovt at synge karoke. Aftenen startede ud ved 20-tiden, hvor vi var omkring 12 personer. Vi snakkede, drak og spiste lidt snacks. Omkring 22-tiden stod den på karoke og beerpong, og ellers var det bare mod gaden kl 24. I gaden tog vi et smut forbi The Gap, Zurf og Zwei Groose Bier Bar, hvor vi ved 3.30 tiden smuttede forbi McD og ellers gik hver vores vej. Selv var jeg hjemme omkring 4.30, og endelig i seng kl 5. Det var fedt at vi var så stor en flok, der var enige om de steder vi skulle hen. Jeg kan godt mærke, at jeg havde brug for at feste, efter den lange uge jeg havde haft.

/dodo

Leave a Reply

