Catch up: Arbejde og træning

Min arbejdstid ved mit piccoline job er blevet mindre, da jeg er blevet hurtig til at scanne dokumenter ind, derudover har jeg heller ikke tid i mit skema til at tage på arbejde. Ydermere fylder det også meget at arbejde fast 3-4 timer hver uge ved mit frivillige job. Der er generelt meget at se til.

På fredag holder min arbejdsplads fest, så det ser jeg frem til. Temaet er mexicansk, så mon ikke der vil ske sjove ting!

Jeg har holdt pause fra min træning i en uge nu, men skal ind og træne igen snart. Mit træningsprogram skal ændres, da jeg ikke har tid til at træne 6 gange om ugen længere. Så jeg tænker 3 gange om ugen og evt. kondi, de dage hvor jeg har mindre tid.

/dodo

Leave a Reply

