Studierelevante jobs på jurastudiet

Hver gang jeg støder på et sted der mangler studentermedhjælpere, så er det ofte steder, der søger nogle, der som minimum har en bachelor. Det jeg leder efter for tiden er et studiejob i et advokatfirma eller i det mindste et studierelevant job med løn. Lige nu arbejder jeg jo som frivillig, og det er også fedt, men jeg kunne godt tænke mig noget med lidt større udfordring. Jeg kan sige, at jeg søger alt det jeg støder på, som ikke har semesterbegrænsning, så mon ikke jeg har heldet med mig på et tidspunkt.

Det kunne være utrolig fedt at være summer intern i et advokatfirma evt. i Danmark eller i et andet land. Jeg talte med en, som har gået på samme folkeskole som mig, der fortalte, at hun var summer intern i Kina. Det var noget, der skulle betales ud af egen lomme, men jeg tror på, at det har været en fed oplevelse for hende. Det kunne jeg også tænke mig at prøve, så det er bare at holde øjnene åbne!

/dodo

 

Leave a Reply

