Ugen der gik: Nedtur

Jeg ved ikke hvorfor, men af en eller anden mystisk årsag har jeg været trist det meste af ugen. Jeg har følt at alt har gået ned af bakke og har ikke haft overskud til studiet. Det er egentlig ikke, fordi der er noget i vejen, for hvis man tænker over det, så går det godt i livet. Jeg er ved at studere, har gode venner, masser af fritidsinteresser og rigeligt at lave i tilfælde af, at jeg skulle kede mig. Men alligevel har denne uge bare været skod, for at sige det rent ud. Og det underligt, men sådanne uger har man en gang i mellem. Jeg tror dog på, at den næste uge nok skal gå godt. Solen skinner og foråret er her. Så mon ikke.

For resten overhørte jeg en medarbejder i Bilka der sagde: “Når man snakker om lorten, så lugter den”. Det fik mig til at smile.

Har I også sådanne uger eller dage nogle gange?

/dodo

Leave a Reply

