Grillen Burgerbar Aalborg

Grillen Burgerbar åbnede i tirsdags i Aalborg.

Jeg var i centrum i tirsdags, og ville gerne prøve deres burgere, men de havde simpelthen så lang kø, at jeg tog hjem for at spise i stedet.

I går valgte jeg dog at spise aftensmad derhenne, eftersom jeg havde fri fra arbejde kl 19.20. Jeg var derinde med min bror, og vi fik bord med det samme.

Jeg bestilte Bacon & Cheese burger, og han bestilte en Treat Me Good burger. Hertil valgte vi begge Chili Mayo. Jeg valgte grove fritter og han valgte curly fries. Vi endte dog med at bytte pommes fritter, da jeg bedre kunne lide de curly fries. Til maden bestilte vi begge Chocolate Fudge Brownie milkshake.

Maden kostede 109 kr. pr. person – men eftersom der var halv pris i åbningsugen, kom vi af med 54,5 kr. hver. Hertil kostede vores shakes 49 kr. Så vi kom af med omkring 105 kr. i alt pr. person.

Maden ankom indenfor 15 minutter, hvilket var meget godt. Servicen var fin, og maden meget lækker. Jeg vil dog ikke bedømme maden som værende særligt speciel. Den smagte godt, men der var ikke noget ekstra WOW over den.

Selve smagen på maden vil jeg bedømme til 4 ud af 6 stjerner, det samme med milkshaken. Prisen er efter min mening for høj ift. mængden. Derudover får toilettet en bedømmelse på 3 ud af 6 stjerner, eftersom der manglede renlighed, toiletpapir og at der var for smalt, når man skulle ind af toiletdøren.

Samlet set får Grillen Burgerbar Aalborg 3 ud af 6 stjerner. Grunden er, at maden var god, men ikke pengene værd.

/dodo

Leave a Reply

