Sene forelæsninger

Der er mange sene forelæsninger for tiden. Her forleden havde vi en til 19.15. Udover de sene forelæsninger er har der denne måned også været mange afleveringer, man skulle holde styr på. Bl.a. har jeg to der skal afleveres næste uge.

Det er svært at finde ud af hvilken måde der er bedst at studere på. Og jeg ved ærlig talt ikke hvad den rette metode er endnu. Men håber på at finde ud af det snart.

Det er tydeligt at mærke, at det er slutspurten der bliver sat ind, inden vi får læseferie om 2 uger. Jeg har bl.a. fået hold i nakken, som desværre ikke er gået væk endnu.

Når man så endelig har en weekend uden for mange planer, er det godt at slappe af. Lige for tiden har jeg været ved at se Suits, New Girl og lige nu ser jeg Girlboss. Det er alle tv-serier jeg varmt kan anbefale!

/dodo

Leave a Reply

