Vaca Reberbansgade Aalborg

Forleden var jeg et smut forbi Vaca ved Reberbansgade i Aalborg.

 

Jeg bestilte Churros og en lemonade drink. Mine churros var for bløde og oliesmagen var alt for overvældende. Lemonaden var alt for sød og ikke særlig kold. Den kunne godt bruge lidt flere isterninger og mere lime. Jeg var også forbi toilettet, som manglede toiletpapir. Dog synes jeg at indretningen er lækker, og det er en god placering de har. Især var det fedt, at man måtte tage sin kop med, det plejer man ikke at gøre. Af denne årsag får de 2 ud af 6 stjerner. Jeg ville nok ikke besøge dem igen.

/dodo

Leave a Reply

