Café Sins

For nylig er der åbnet en ny cafe i Aalborg. Café Sins.

Jeg var et smut forbi med nogle veninder. Atmosfæren er super hyggelig og medarbejderne er venlige. Deres udvalg af café drinks og madvarer var meget fin. Deres toilet var rent, og modsat mange steder havde de 3-lags toiletpapir. Ja, det meget vigtigt.

Jeg bestilte en oreo milkshake, som helt klart kan anbefales. Pigerne og jeg delte en lille dessert, som jeg ikke kan huske navnet på. Men det bestod af sukkerlag og pistacie, hvilket var meget lækkert. Derudover er det muligt at ryge vandpibe og spille brætspil m.m.

Stedet vil jeg vurdere til 4 ud af 6, da jeg føler at de har styr på meget, men at de evt. skulle have lidt mere mad på menuen.

/dodo

 

Leave a Reply

